Aan De Slag Met Content Marketing Aart Lensink
Contentmarketing is de snelst groeiende discipline in marketing. Met dank aan alle mogelijkheden om reclame te negeren of weg te klikken.Een nieuwe generatie marketeers snapt op hoofdlijnen hoe hetwerkt. Maar ontwikkel je nu een superieure contentstrategie In dit boek gaat Aart Lensink, oprichter van het meestbekroonde contentmarketingbureau van Nederland,in op de vier belangrijkste pijlers van contentmarketing : * Strategie* Contentproductie* Distributie* ConversieNieuwe ontwikkelingen komen uitgebreid aan bod. De opmars van campagnecontent, ofwel : hoe je op korte termijn succes boekt met contentmarketing. En de internationalisering van het contentvak.Waarom zelf ontwikkelen als je proven formats uit een ander landkunt halen Lees meer over de Aan De Slag Met Content Marketing Aart Lensink van huismerk in de productgroep boeken
31,00
Merk | huismerk |
levertijd | direct leverbaar |
ean | 9789492196217 |
adviesprijs of oude prijs | 31.00 |
verzendkosten | 0.00 0.00 |
maat | 000 |
artikelnummer | 16073721 |
voorraad | direct leverbaar |
model | boek |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Adviesprijs | 31,00 |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor huismerk management bedrijfskunde en marketing...