Basisboek Marketingcommunicatie
Kiezen we voor sales promotions of sponsoring Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geintegreerd besproken.De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod : reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Ook is er uitgebreid aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en de kosten van de inzet van marketingcommunicatiemiddelen. De theorie wordt ondersteund met voorbeelden en illustraties.Op de website staan voor studenten per hoofdstuk leerdoelen, cases, kennisvragen, uitgebreide samenvattingen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er op aanvraag richtantwoorden bij de cases en kennisvragen, toetsvragen, PowerPoints en een projecthandleiding voor e Lees meer over de Basisboek Marketingcommunicatie van huismerk in de productgroep boeken
53,95
Merk | huismerk |
levertijd | direct leverbaar |
ean | 9789046905227 |
adviesprijs of oude prijs | 53.95 |
verzendkosten | 0.00 0.00 |
maat | 000 |
artikelnummer | 16066973 |
voorraad | direct leverbaar |
model | boek |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Adviesprijs | 53,95 |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor huismerk management bedrijfskunde en marketing...