» ebooks
De Kleine Marketing Voor Dummies Ebook
Wil je een nieuw product lanceren Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer. Dit boekje staat vol met alles wat je moet weten om je marketingvaardigheden naar een hoger plan te tillen : van internet en zoekmachinemarketing tot guerrillamarketing, virale marketing, merkpositionering en nog veel meer. Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen. Lees meer over de De Kleine Marketing Voor Dummies Ebook van huismerk in de productgroep ebooks
7,99
Merk | huismerk |
ean | 9789045352251 |
isbn | 9789045352251 |
aantal | 998 |
voorraad | true |
gewicht | 0 |
lengte | 0.00000000 |
breedte | 0 |
hoogte | 0.00000000 |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor huismerk ebooks...