De Managementideeenfabriek Stefan Heusinkveld
Aan invloedrijke ideeen geen gebrek in management- en consultancyland. Maar wat weten we eigenlijk over de manier waarop deze managementideeen tot stand zijn gekomen En op welke manier worden we verleid om deze ideeen op te pakken en zelfs op organisaties los te laten Dit boek gaat over de oorsprong van managementideeen en hoe deze worden ontwikkeld door consultants en goeroes. Het geeft een kijkje achter de schermen van het ontstaan van invloedrijke ideeen als de BCG-matrix, het 7S-model, Total Quality Management (TQM), de Balanced Scorecard (BSC), Customer Relationship Management (CRM), Lean Management, Agile en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Hoewel veel van deze ideeen op grote schaal bekend zijn onder managers, consultants en wetenschappers, worden er te weinig kritische vragen over hun oorsprong en ontwikkeling gesteld. Dit boek laat zien dat managementideeen vooral het resultaat zijn van mensenwerk - maar wel van mensen die een uniek vak verstaan. Managers en consultants Lees meer over de De Managementideeenfabriek Stefan Heusinkveld van huismerk in de productgroep boeken
23,50
Merk | huismerk |
levertijd | direct leverbaar |
ean | 9789024404414 |
adviesprijs of oude prijs | 23.50 |
verzendkosten | 0.00 0.00 |
maat | 000 |
artikelnummer | 16087949 |
voorraad | direct leverbaar |
model | boek |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Adviesprijs | 23,50 |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor huismerk management bedrijfskunde en marketing...