Futuro Service Management Jos Gielkens
Service Management heeft betrekking op de toegevoegde waarde van de dienstverlening voor de klant, maar er bestaat geen eenduidige definitie van Service Management c.q. dienstverlening. Of je dienstverlener bent of klant : voor alle betrokken partijen Lees meer over de Futuro Service Management Jos Gielkens van futuro in de productgroep media
23,95
Merk | futuro |
voorraad | 0 |
ean | 9789492221360 |
geschikt voor | 1 |
verzendkosten | 3.99 |
aanbieding | 0 |
preorder | 0 |
levertijd | 28 days |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor futuro non fictie computerboeken...
34,83
Van Haren Publishing Foundations Of It Service Management Op Basis Itil Jan Bon
van haren publishing
47,42
Van Haren Publishing Metrics For It Service Management Best Practice Peter Brooks
van haren publishing
59,68
Van Haren Publishing Service Integration And Management Siam Foundation Courseware Helen Morris
van haren publishing
57,23
Van Haren Publishing Implementing Metrics For It Service Management Itsm Library Deborah Smith
van haren publishing
68,13
Van Haren Publishing Service Integration And Management Professional Body Of Knowledge Siam Simon Dorst
van haren publishing
47,42
Van Haren Publishing Service Integration And Management Foundation Siam Study Guide Helen Morris
van haren publishing