Gouden Graal Of Reddingsboei Alex Beishuizen
Daar waar de meeste sectoren de vruchten plukken van de economische groei in de laatste jaren van het tweede decennium, blijft de mediasector achter. Hoewel ze zien dat het mediagedrag van consumenten verandert, blijven traditionele media vasthouden aan snel verouderende uitingsvormen als magazines en lineaire televisie. Zolang ze geen volwaardige vervanging in nieuwe business modellen ontdekken, laten ze zich liever gijzelen door hun oude, maar nog altijd best lucratieve, verdienmodel. En juist daardoor nemen de mogelijkheden om te innoveren en ingrijpend te veranderen steeds verder af. Door vast te houden aan het langzaam krimpende oude, blijft er steeds minder capaciteit over om vol te gaan voor het nieuwe. In dit boek verklaart Alex Beishuizen de moeilijke tijden die veel traditionele media doormaken. Daarnaast biedt hij oplossingen om via de weg van de geleidelijkheid - de enige weg die veel media nog rest - te komen tot innovaties en nieuwe inkomstenstromen, bijvoorbeeld met cont Lees meer over de Gouden Graal Of Reddingsboei Alex Beishuizen van huismerk in de productgroep boeken
22,25
Merk | huismerk |
levertijd | direct leverbaar |
ean | 9789082809114 |
adviesprijs of oude prijs | 22.25 |
verzendkosten | 0.00 0.00 |
maat | 000 |
artikelnummer | 16052637 |
voorraad | direct leverbaar |
model | boek |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Adviesprijs | 22,25 |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor huismerk management bedrijfskunde en marketing...