Nationaal Benchmark En Trendonderzoek Klantinteractie 2014 Martine Ferment
Stichting KIRC doet onderzoek naar duurzaam, succesvol klantcontact in Nederland. De klantinteractiesector is doorlopend in ontwikkeling. Om de professionalisering te stimuleren is behoefte aan kengetallen, waarmee ontwikkelingen kunnen worden gevolg Lees meer over de Nationaal Benchmark En Trendonderzoek Klantinteractie 2014 Martine Ferment van klant interactie research centru in de productgroep media
9,95
Merk | klant interactie research centru |
voorraad | 1 |
ean | 9789491390074 |
geschikt voor | 1 |
verzendkosten | 6.50 |
aanbieding | 0 |
preorder | 0 |
levertijd | 1 day |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor klant interactie research centru non fictie boeken over bedrijfsleven en economie...
29,95
Customer Effort Score Thema S En Inzichten In Klantinteractie Martine Ferment
klant interactie research centru
29,95
Menselijke Service In Een Digitale Wereld Thema S En Inzichten In Klantinteractie Martine Ferment
klant interactie research centru
12,90
Conrad Stein Verlag Highlands Cairngorms National Park Wandelgidsen 2 Auflage 2014
conrad stein verlag
29,95
Customer Journey Management Thema S En Inzichten In Klantinteractie Ivo Heijtel
klant interactie research centru
20,00
Multichannel Management In Nederland Thema S En Inzichten In Klantinteractie Klant Interactie Research Centru
klant interactie research centru
35,99
Beleggen In Vastgoed Op Transparantie Gericht Scenario Denken 3 Benchmarken En Wg Keeris
huismerk