Opzouten Guido Thys


Volgens klanten kunnen de meeste leveranciers gewoon opzouten.Dat verklaart waarom evaluatiecijfers niet door het plafond heen knallen, ondanks de vele miljoenen die jaarlijks in klantbejegening gepompt worden. De oorzaak Leveranciers -van producten zowel als van diensten, profit zowel als non-profit, denken nog steeds niet vanuit het perspectief van hun klanten.Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door een klant. Het legt de weeffouten bloot die jouw klantstrategieen laten stagneren. Het laat zien dat nieuwe hypes (de klantreis, NPS,...) meer van hetzelfde zijn en klanten daardoor uiteindelijk steeds verder uit beeld raken. je mist kapitalen aan kansen.Hebt je het inzicht en de moed om niet meer mee te doen met de hypes Om niet voortdurend aan jouw ladder naar succes te sleutelen, maar om de ladder tegen een andere muur te zetten Luister dan naar jouw klanten : ze smeken al jarenlang om minstens acht disruptieve innovaties, niet in jouw producten maar in jouw Lees meer over de Opzouten Guido Thys van huismerk in de productgroep boeken
28,00
Merk | huismerk |
levertijd | direct leverbaar |
ean | 9789082028263 |
adviesprijs of oude prijs | 28.00 |
verzendkosten | 0.00 0.00 |
maat | 000 |
artikelnummer | 16054695 |
voorraad | direct leverbaar |
model | boek |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Adviesprijs | 28,00 |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor huismerk management bedrijfskunde en marketing...