Van Haren Publishing The It Service Part 1 Essentials Best Practice Pierre Bernard
Make it Simple and Keep it SimpleSince the early 2000s numerous external scenarios and drivers have added significant pressures upon the IT organisations. Among many, these include : Regulatory compliance : data privacy requirements and corporate scanda Lees meer over de Van Haren Publishing The It Service Part 1 Essentials Best Practice Pierre Bernard van van haren publishing in de productgroep media
47,42
Merk | van haren publishing |
voorraad | 1 |
ean | 9789087536671 |
geschikt voor | 1 |
verzendkosten | 4.50 |
aanbieding | 0 |
preorder | 0 |
levertijd | 1 day |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor van haren publishing non fictie computerboeken...
47,42
Van Haren Publishing Metrics For It Service Management Best Practice Peter Brooks
van haren publishing
40,28
Van Haren Publishing It Servicemanagement Op Basis Itil 2011 Editie Pierre Bernard
van haren publishing
34,83
Van Haren Publishing Foundations Of It Security Best Practice Jule Hintzbergen
van haren publishing
26,11
Van Haren Publishing Applicatieportfoliomanagement Voor It Complexiteitsreductie Best Practice Arjan Juurlink
van haren publishing
34,83
Van Haren Publishing Verandermanagement In Organisaties Best Practice Tanja Den Akker
van haren publishing
47,42
Van Haren Publishing Bisl Information Management Best Practice Brian Johnson
van haren publishing
34,83
Van Haren Publishing Passing The Itil Foundation Exam Best Practice Jon E Nelson
van haren publishing
34,83
Van Haren Publishing Projectmanagement Op Basis Prince2 2017 Best Practice Bert Hedeman
van haren publishing
80,61
Van Haren Publishing Projectmanagement Op Basis Ncb Versie 3 Best Practice Bert Hedeman
van haren publishing
31,75
Van Haren Publishing Process Management Based On Sqeme 2008 Edition Best Practice
van haren publishing
47,42
Van Haren Publishing Bisl Next Een Framework Voor Business Informatiemanagement Best Practice Brian Johnson
van haren publishing
34,83
Van Haren Publishing Foundations Of It Service Management Op Basis Itil Jan Bon
van haren publishing
26,11
Van Haren Publishing Information Security Based On Iso 27001 27002 Best Practice A Calder
van haren publishing
57,23
Van Haren Publishing Implementing Metrics For It Service Management Itsm Library Deborah Smith
van haren publishing
26,11
Van Haren Publishing Risicomanagement Op Basis M O R En Nen Iso 31000 Best Practice Douwe Brolsma
van haren publishing
26,11
Van Haren Publishing Exin It Service Management Foundation Based On Iso Iec20000 Workbook Gomez Garrido
van haren publishing
57,23
Van Haren Publishing Verismtm A Service Management Approach For The Digital Age Claire Agutter
van haren publishing
42,35
Van Haren Publishing Itsm Process Assessment Supporting Itil English Version Best Practice Public Research Centre Henri Tud
van haren publishing
102,03
Van Haren Publishing Itil Service Offerings And Agreements Courseware Pelle Rastock
van haren publishing
47,42
Van Haren Publishing Wegwijzer Voor Methoden Bij Evalueren It Projecten Wouter Bronsgeest
van haren publishing