Verliefd Op Je Klant Patrick Van Veen
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden.Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt ook of je zelf met plezier je werkt doet.Met humor, herkenbare voorbeelden en af en toe wat rake kritiek weet bioloog Patrick van Veen de kern van goede klantrelaties te raken. Dit boek laat je glimlachen, inspireert en motiveert om vandaag nog zijn ideeen in praktijk tebrengen. Spread the love. Lees meer over de Verliefd Op Je Klant Patrick Van Veen van huismerk in de productgroep boeken
20,99
Merk | huismerk |
levertijd | direct leverbaar |
ean | 9789047010210 |
adviesprijs of oude prijs | 20.99 |
verzendkosten | 0.00 0.00 |
maat | 000 |
artikelnummer | 16072910 |
voorraad | direct leverbaar |
model | boek |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Adviesprijs | 20,99 |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor huismerk management bedrijfskunde en marketing...