Handboek Strategische Marketing Rolf Oostra
Handboek Strategische Marketing biedt actuele theorie, in combinatie met direct toe te passen praktische handvatten bij het ontwikkelen en implementeren van de marketingstrategie. Het boek geeft een fundamenteel inzicht en is opgebouwd Lees meer over de Handboek Strategische Marketing Rolf Oostra van uitgeverij stili novi in de productgroep media
49,50
Merk | uitgeverij stili novi |
voorraad | 0 |
ean | 9789078094319 |
geschikt voor | 1 |
verzendkosten | 4.50 |
aanbieding | 0 |
preorder | 0 |
levertijd | 28 days |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor uitgeverij stili novi non fictie boeken over bedrijfsleven en economie...
39,99
Terralannoo Handboek Strategisch Management Voor De Gezondheids En Welzijnssector Raf De Rycke
terralannoo
22,50
Edg Thuiswinkel Handboek Marketing En Communicatie Voor Scholen Simone Scholten
edg thuiswinkel