Strategische Marketing Gerbrand Rustenburg
STRATEGISCHE MARKETING : HANDBOEK VOOR VERNIEUWEND DENKEN.De sense of urgency van deze eeuw vraagt om een opera- tionele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen, waardoor de lezer in staat wordt gesteld bij te dragen aan een efficient strategisch marketingbeleid. Wie zich wil onderscheiden in de markt heeft niet voldoende aan kennis en vaardig- heden. Alleen met kritisch en vernieuwend denken is het mogelijk om definitief een voorsprong op de concurrentie te realiseren. Bedreigingen zijn pas echt bedreigend als de organisatie haar zwakten niet snel aanpakt. Goed klantenbeleid genereert voordelen, net zoals een uitste- kende kennis van klant, markt en omgeving leidt tot nauw- keuriger prognoses en tot reductie van risicos.Dit handboek is vooral geschreven voor studenten in commerciele bachelor- en masteropleidingen (met reeds een basiskennis van marketing) en (beginnende) marke- tingprof Lees meer over de Strategische Marketing Gerbrand Rustenburg van huismerk in de productgroep boeken
37,50
Merk | huismerk |
levertijd | direct leverbaar |
ean | 9789033495397 |
adviesprijs of oude prijs | 37.50 |
verzendkosten | 0.00 0.00 |
maat | 000 |
artikelnummer | 16047739 |
voorraad | direct leverbaar |
model | boek |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Adviesprijs | 37,50 |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor huismerk management bedrijfskunde en marketing...
12,50
Presteren Kent Geen Compromis Het Is Goed Of Is Slecht Toon Gerbrands
b for books distribution