Strategische Marketingplanning Karel Jan Alsem
Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot het standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt. Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning Het complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing goede combinatie van theorie en praktijk toegankelijk, met een zeer heldere structuur.In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieen zeer toegankelijk uiteengezet. Elk hoofdstuk is een stap in het strategische marketingplanningsproces, geillustreerd door praktische voorbeelden en een slotcase. Het boek is van toepassing op alle ondernemingen die een product aanbieden. Strategische marketingplanning is ook beschikbaar als e-book. Wat is nieuw in de zevende editie van Strategische marketingplanning In de nieuwste editie zijn alle voorbeelden en cases geactualiseerd. Daarnaast zijn r Lees meer over de Strategische Marketingplanning Karel Jan Alsem van huismerk in de productgroep boeken
63,95
Merk | huismerk |
levertijd | direct leverbaar |
ean | 9789001877477 |
adviesprijs of oude prijs | 63.95 |
verzendkosten | 0.00 0.00 |
maat | 000 |
artikelnummer | 16063942 |
voorraad | direct leverbaar |
model | boek |
Levering | Bezorgen of afhalen |
Staat | Nieuw en Tweedehands |
Aanbieding | Bekijk de prijs |
Adviesprijs | 63,95 |
Bezig met zoeken naar producten, kortingen en aanbiedingen voor huismerk management bedrijfskunde en marketing...